Gazeta sycowska o Wojciechu Kocińskim.

Widzę że gazeta sycowska nie daje spokoju biednemu byłemu? burmistrzowi Kocińskiemu. Już sam tytuł na pierwszej stronie napisany wielkim czarnym tłustym drukiem: „JESZCZE TU WRÓCĘ” rozbawił mnie i moich współlokatorów. Czytając ten artykuł cały czas zastanawiałem się jaki interes ma gazeta sycowska żeby tak dyskredytować Kocińskiego. Nie wiem, ale odnoszę wrażenie (nie tylko ja) , że Sławomir Kapica jest cały czas pokazywany jako „ten dobry” i „ten biedny”, wg gazety mówi „Szkoda tylko, że nów ktoś chce wprowadzić nie potrzebne zamieszanie”. Fakty jednak są takie że to on wprowadził nie potrzebne zamieszanie w Sycowie, bo stanął do wyborów wiedząc jaki jest wyrok trybunału konstytucyjnego w tej sprawie. „Według przewodniczącego rady miejskiej w Sycowie, uchwała wygaszająca Kocińskiemu mandat została podjęta zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym 25 stycznia.” Dla mnie to bzdura, przecież jak byk jest napisane że trybunał przepisy te podważył, czyżby więc Pan Moniuszko uważał, że wie lepiej niż Trybunał?? Na koniec dodam tylko że wielu moich znajomych bardzo zniechęciło się do gazety sycowskiej po tegorocznej kampanii wyborczej w Sycowie i teraz jej po prostu nie kupują, no i to chyba dobrze bo takie prawo rynku. Nawiasem mówiąc gazeta chyba dopięła swego bo na oficjalnej stronie Sycowa jest do niej odnośnik – www.sycow.pl, na niezależnym portalu Sycowa również jest.

Ps. Sporo osób czyta te moje refleksje – zachęcam więc do komentowania.  

Odpowiedzi: 6 to “Gazeta sycowska o Wojciechu Kocińskim.”

  1. art Says:

    Wiesz tak to jest każdy ma swoje interesy. Sycowska to firma a firma musi jakoś zarabiać. W tak małym mieście jak Syców muszą czymś zachęcić mieszkańców do kupna, bo na pewno nie tymi reklamami które w chwili obecnej zajmują chyba ponad 50% stron.

  2. enclosse Says:

    a propo to gdzie to jest??

  3. wojciech kocinski Says:

    dziś jestem pierwszy raz na Pana stronie, chyba dzięki sycowskiej. Pozdrawiam i ciesze się, z bystrych i trafnych (wg mnie) uwag. Dlaczego Samulscy mnie nie lubią- może zrobimy quiz, najciekawsze pomysły nagrodzimy🙂. Ja stawiam na zwykłą zazdrość.

  4. sycow Says:

    Fajnie że się Pan odezwał🙂 Widzę że na pańskiej stronie ciągłe zmiany – szkoda że nie ma już formularza kontaktowego, podobno wszyscy przenieśli się na forum Sycowa – http://forum.sycow.org/co-sdzicie-o-obecnych-wadzach-miasta-vt191.html – ciekawy wątek o władzach miasta. Muszę w końcu wybrać się na sesję rady miejskiej. Niestety teraz mam inną sesję. Pozdrawiam

    @enclosse – Syców leży 60km od Wrocławia – jadąc w kier. Warszawy.

  5. uyu Says:

    I taka prawda. Syców jest super!!!

  6. bch Says:

    Przyznam, że też się zniechęciłem do Sycowskiej i od tamtej pory jej nie kupuję. Przez nowego burmistrza syców ucierpi kolejne 4 lata, największy jego sukces to chyba posadzenie kwiatków w parku :D:D

Skomentuj

