Syców

Witam. Zacznę od tego że nazywam się Robert i mieszkam w mieście Syców. Jest to nie wielkie miasteczko w województwie dolnośląskim, z tego co mi wiadomo to ma ok. 15000 mieszkańców – czyli niewiele😉 Dlaczego blog nazywa się właśnie „Syców„? ano właśnie dlatego że się tu urodziłem tu mieszkam i w Sycowie najwięcej się wokoło mnie dzieje – dlatego właśnie Syców. Zacznę od tego że mam 22 lata i jestem Studentem Politechniki Wrocławskiej. Z Sycowa do Wrocławia właśnie było mi najbliżej, inna o wiele ważniejsza kwestia, to że informatyką interesuję się od zawsze (odkąd pamiętam). W sycowskim LO upewniłem się, że informatyka jest właśnie tym, czym chcę się zajmować w przyszłości.

Skomentuj

